bitchibella.blogg.se

Välkommen till min blogg! Här kommer jag att skriva om sånt som intresserar mig: livet, foto, vänner, familj, sömnad, skriva bok, mode, hälsa, lite dagbok och annat.

Bråda dagar

Publicerad 2012-10-22 07:53:15 i Dagbok,

Vänner som inte mår bra, inte ett dugg roligt, så måste man se till att de mår bra eller hur? ;) Inget får en att må bättre än glada människor omkring sig. För mig är det så i alla fall. Jag har en del vänner som lever med ångest, ganska många faktiskt och det är ett hemskt tillstånd som jag önskar ingen fick uppleva.. Jag har haft det ett par gånger och vet hur vidrigt det är. En av mina gamla vänner höll till och med på att dö på grund av det.. Vi pratade i timmar och idag lever han och mår bra <3

Igår kom till sist smset jag väntat på, en Lucas är född!!!!! Mina älskade vänner har fått bebis! Jag stod på jobbet igår och varje gång det pep i mobilen så sa jag "Bebis?" och tittade, ibland var det rapportering från Fredrik och ibland annat. Men, igår kväll kom det och lyckan var total... Jag var orolig för Elin, som man är, man vill att allt ska gå bra, smärtfritt osv.
Men nu är det över! Hi hi! Så roligt!

Nu ska jag upp och ÄTA! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mila

Bitchibella kommer av att jag tycker det är bra att ha en viss dos av bitchighet i sig. Utan att för den delen bli elak och dryg. Men i dagens samhälle och som kvinna, är det för mig att då stå upp för sig själv och "ta ingen skit" somm Grynet sa ;) Jag gillar: sömnad, människor, att läsa böcker, musik, min söta katt, min galna familj, Ronja Rövardotter, naturen, att fotografera, kläder och smink, havet, att cykla, mysbrallor i soffan, Jack Daniels och en hel del annat...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela