bitchibella.blogg.se

Välkommen till min blogg! Här kommer jag att skriva om sånt som intresserar mig: livet, foto, vänner, familj, sömnad, skriva bok, mode, hälsa, lite dagbok och annat.

Men god jävla morgon då!

Publicerad 2012-11-12 09:59:58 i Dagbok,

Börjar dagen med trötthet. Somnade runt tre i natt, tvätta vid sju i morse, sovit lite och är grinig! Kunde ju inte tvätta igår för då hoppade jag in o jobbade, annars tvättar vi aldrig på morgonen... I vilket fall. Ligger o sover mellan torkningarna, hör en röst skarpt "Camila!" Kollar mobilen. Hon har ringt igen. Bara att hon är vaken före mig är ju ett mirakel.. Hon ringde lillebror med och tack vare att han sitter på jobbet, så ser han inte vem som ringer. Pratar med henne och sen ringer mig för att tala om det. Skiter väl jag i.. Känns som om jag aldrig får växa upp, hon hänger i hälsenorna som en jävla igel.
Tanken på flytta en bit bort växer sig starkare för varje dag.. Det är som en enda stor svart bubbla och i den lever vi i den här skadade familjen. Lycka till alla människor som åker runt och jobbar, rör på sig, ser massor, träffar mycket folk!! Här är man bara låst. Och en ständigt gnagande oro - dyker hon upp? Möter jag henne?

Usch

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mila

Bitchibella kommer av att jag tycker det är bra att ha en viss dos av bitchighet i sig. Utan att för den delen bli elak och dryg. Men i dagens samhälle och som kvinna, är det för mig att då stå upp för sig själv och "ta ingen skit" somm Grynet sa ;) Jag gillar: sömnad, människor, att läsa böcker, musik, min söta katt, min galna familj, Ronja Rövardotter, naturen, att fotografera, kläder och smink, havet, att cykla, mysbrallor i soffan, Jack Daniels och en hel del annat...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela