bitchibella.blogg.se

Välkommen till min blogg! Här kommer jag att skriva om sånt som intresserar mig: livet, foto, vänner, familj, sömnad, skriva bok, mode, hälsa, lite dagbok och annat.

Dagarna går...

Publicerad 2012-12-05 08:23:00 i Dagbok,

och jag är tröttare och tröttare. Nu mår jag så där, trött och allmänt eländig. En uschkänsla i kroppen. Jobbat dubbelt ett tag nu, massor med saker i det privata livet, och det tar musten ur mig. Längtar ut till tystnad och landet, varje dag, bort från allt liv. Förstår inte människor som gillar stadsljud. Eller ljud över huvud taget.... Orkar inte vara social, det maximala är jobbet, sen är jag slut.
Tar mig knappt hem, kroppen gör ont, slut mentalt och vill bara till myskläder och tystnad. Hinner aldrig återhämta mig.
Vi var i skogen igår, med hunden, så mysigt! Tyckte vi, men inte Rocky, han kunde inte förstå glädjen i kylan. Han har kort päls ;-) Mer skogspromenad för mig. Håller på att bygga upp min kropp inifrån och ut, det tar uppenbarligen tid. Har inte rökt på tre och en halv vecka, känns toppen! Men är fortfarande trött.
Har varit på studiebesök på gymet Tjejernas Athena, underbar kvinna där, Pia, så där ska jag provträna en vecka, hoppas jag gillar det! Gillar ju inte att ha människor omkring mig :-( Måste snart be mina vänner om ursäkt för att jag inte träffar dom, men som tur är så har jag världens bästa vänner som är så gulliga och förstår <3Nu ska jag vakna till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mila

Bitchibella kommer av att jag tycker det är bra att ha en viss dos av bitchighet i sig. Utan att för den delen bli elak och dryg. Men i dagens samhälle och som kvinna, är det för mig att då stå upp för sig själv och "ta ingen skit" somm Grynet sa ;) Jag gillar: sömnad, människor, att läsa böcker, musik, min söta katt, min galna familj, Ronja Rövardotter, naturen, att fotografera, kläder och smink, havet, att cykla, mysbrallor i soffan, Jack Daniels och en hel del annat...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela