bitchibella.blogg.se

Välkommen till min blogg! Här kommer jag att skriva om sånt som intresserar mig: livet, foto, vänner, familj, sömnad, skriva bok, mode, hälsa, lite dagbok och annat.

God morgon!!!!!!!

Publicerad 2012-09-27 09:29:56 i Allmänt,

Vaken. Pigg? Nä men vaken och glad, på bra humör! Så inspirerad idag, trots huvudvärk ;) Vaknade med Bandit Rock idag, vem var i etern då?? Jo Bruce Dickinson... Jag var i himlen. Jag älskar Iron Maiden, underbar musik och så skönt band! Sen jag var 13 tror jag dom hängt med i mitt liv, vilket betyder 28 år :O Och grädde på moset, de läste upp mitt twitterinlägg i radion. Jag blev som en fjortis. Pinsamt, ha ha ha näääää! Men det stör mig att jag förmodligen inte kan gå 13 juli 2013 när dom befinner sig i Stockholm... Men England är ju nära, vem vet, kanske kan jag se dom på deras hemmaplan <3 det vore LYCKA.
Så nu ska jag göra mig i ordning (ta på mig mysbrallor) och snart ge mig av till Elin! Min gravida underbara vän!!

En liten bild på han då också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mila

Bitchibella kommer av att jag tycker det är bra att ha en viss dos av bitchighet i sig. Utan att för den delen bli elak och dryg. Men i dagens samhälle och som kvinna, är det för mig att då stå upp för sig själv och "ta ingen skit" somm Grynet sa ;) Jag gillar: sömnad, människor, att läsa böcker, musik, min söta katt, min galna familj, Ronja Rövardotter, naturen, att fotografera, kläder och smink, havet, att cykla, mysbrallor i soffan, Jack Daniels och en hel del annat...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela