bitchibella.blogg.se

Välkommen till min blogg! Här kommer jag att skriva om sånt som intresserar mig: livet, foto, vänner, familj, sömnad, skriva bok, mode, hälsa, lite dagbok och annat.

Börjar med bok nr två idag..

Publicerad 2012-10-30 10:02:00 i Bok, Dagbok,

Den mörka hemligheten - Egil Linge och Dan Josefsson. Den förra var fantastisk och jag hoppas på den här med. Har just nu kontakt med min mor som endera dagen älskar mig och andra dagen hatar mig. Alltså är allt som vanligt. Men, det gör ont ändå när hon har sina utbrott. Dock inte lika mycket som tidigare.
Jag börjar förstå varför jag haft de förhållanden jag haft, varför mina föräldrar är som de är och varför jag är som jag är som mor till mitt eget barn. Otroliga böcker! Läs dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mila

Bitchibella kommer av att jag tycker det är bra att ha en viss dos av bitchighet i sig. Utan att för den delen bli elak och dryg. Men i dagens samhälle och som kvinna, är det för mig att då stå upp för sig själv och "ta ingen skit" somm Grynet sa ;) Jag gillar: sömnad, människor, att läsa böcker, musik, min söta katt, min galna familj, Ronja Rövardotter, naturen, att fotografera, kläder och smink, havet, att cykla, mysbrallor i soffan, Jack Daniels och en hel del annat...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela