bitchibella.blogg.se

Välkommen till min blogg! Här kommer jag att skriva om sånt som intresserar mig: livet, foto, vänner, familj, sömnad, skriva bok, mode, hälsa, lite dagbok och annat.

Vilken dag...

Publicerad 2012-11-14 19:57:07 i Dagbok,

Möte på jobbet 8.15 som varade till ca 10. Sen ner o möta far, skjutsade honom till verkstan'. Sen satte jag av mot Viken... Hederliga Valdemarsvik. Hålan som Gud glömde och jag avskydde. Får ångest bara jag närmar mig! Väl åka ses genom är det värre och värst när jag är tvungen att stanna på. Statoil och handla "katastrofvajer"... Människor känner igen mig. Jag vill bara bort! Ler och är trevlig, handlar, går ut till bilen och så iväg. Mot Gryt. Någon kilometer efter jag lämnat hålan, infinner sig lugnet...

Varför är det så? Jo jag avskyr det där stället!!!! Människorna som bor där!! Men inte Gryt <3 Det stället tycker jag om och ligger mig kärt om hjärtat..

Dagen har i princip bara varit strulig, men så är det min fars bil (som sonens kompis kvaddat) jag kör med och fars släpkärra jag skulle hämta. Min far är expert på små filliduttiga lösningar... Även denna gång. Och det ska man liksom bara fatta. Jisses... Jag orkar inte ens förklara, men ett ormbo av kopplingar, lås, spännen och en jävla massa smuts! Och jag i arbetskläder (med andra ord fin blus, byxor och stövlar...). Jag kom hem med fingrarna fulla av olja. Dagens positiva? Jo jag hittade en ledig gratisparkering för bil och släp <3 och då var jag så slut att jag nästan stod och sov.

I morgon ska jag köra bil o släp till Ekenäs. Och sen tillbaka till mitt eget arbete. Sen ska jag köra de unga tu, min arga svärdotter (arg på mig) och min son, fre lörd sönd fram och tillbaka till Ekenäs varje dag, plus att jag själv ska jobba på mitt eget jobb. Så denna vecka blir trött. Typ. Grr.... Aldrig mer!

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mila

Bitchibella kommer av att jag tycker det är bra att ha en viss dos av bitchighet i sig. Utan att för den delen bli elak och dryg. Men i dagens samhälle och som kvinna, är det för mig att då stå upp för sig själv och "ta ingen skit" somm Grynet sa ;) Jag gillar: sömnad, människor, att läsa böcker, musik, min söta katt, min galna familj, Ronja Rövardotter, naturen, att fotografera, kläder och smink, havet, att cykla, mysbrallor i soffan, Jack Daniels och en hel del annat...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela