bitchibella.blogg.se

Välkommen till min blogg! Här kommer jag att skriva om sånt som intresserar mig: livet, foto, vänner, familj, sömnad, skriva bok, mode, hälsa, lite dagbok och annat.

Vilken bra dag det till slut blev

Publicerad 2012-11-05 21:02:37 i Dagbok,

Jag kan inte skriva vad som hänt, men efter att ha börjat denna dag med riktigt illa läge som vände till ett riktigt bra läge, så är jag TACKSAM. Vad betyder mest här i livet? Att ens nära har det bra.. Och en själv förstås men det förstår ni ju ;) Men min unge och sambon hade fått ett jätteproblem som var allvarligt. Men nu är det i princip löst. Jag tackar också tre för att mitt kontantkort gör att jag ringer gratis till alla fasta nr. Behövligt idag ;)

Jag är nu trött, gårdagen blev något sent i säng. Halv fyra. Vaknade vid halv elva och har inte gått utanför dörren idag.. Lyckats brodera lite och virkat mig en ring <3 Sånt pillidill älskar jag. Men nu är jag trött och har huvudvärk, den har hängt med mig hela dagen som en trogen kompis, och vill sova.

Förresten, började dagen med ett missat samtal från mor och med ett intalat meddelande. Det gav mig rysningar att höra hennes röst, men glömdes sen bort. Jag har ju barn som ser till att jag får annat att tänka på ;)

Saknar mina vänner! Måste ses snart.. Är lätt isolerad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mila

Bitchibella kommer av att jag tycker det är bra att ha en viss dos av bitchighet i sig. Utan att för den delen bli elak och dryg. Men i dagens samhälle och som kvinna, är det för mig att då stå upp för sig själv och "ta ingen skit" somm Grynet sa ;) Jag gillar: sömnad, människor, att läsa böcker, musik, min söta katt, min galna familj, Ronja Rövardotter, naturen, att fotografera, kläder och smink, havet, att cykla, mysbrallor i soffan, Jack Daniels och en hel del annat...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela