bitchibella.blogg.se

Välkommen till min blogg! Här kommer jag att skriva om sånt som intresserar mig: livet, foto, vänner, familj, sömnad, skriva bok, mode, hälsa, lite dagbok och annat.

Morgonstund har grus i ögonen...

Publicerad 2012-11-20 08:11:13 i Hälsa,

Eller? För idag vaknade jag av mig skälv vid sju och var bara lite trött. Men gick raskt upp, fixade mat till hysterisk katt, frukost och kaffe till mig :)
Reflexologin igår var som sagt smärtsam och idag känner jag mig motiverad. Dag 10 utan cigarett och reningen pågår. Att ha levt med kronisk smärta i över 15 år är tufft. Bara ett år är tufft. Men jag har en toppenmotivatör i mitt liv, Bodil, som behandlar mig med reflexologi, hon är otroligt coachande och motiverande till ett bättre liv! OM man är beredd att samtidigt jobba själv med sin kropp och själ, annars går det inte. ;) Inget för latmaskar eller karaktärslösa människor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mila

Bitchibella kommer av att jag tycker det är bra att ha en viss dos av bitchighet i sig. Utan att för den delen bli elak och dryg. Men i dagens samhälle och som kvinna, är det för mig att då stå upp för sig själv och "ta ingen skit" somm Grynet sa ;) Jag gillar: sömnad, människor, att läsa böcker, musik, min söta katt, min galna familj, Ronja Rövardotter, naturen, att fotografera, kläder och smink, havet, att cykla, mysbrallor i soffan, Jack Daniels och en hel del annat...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela