bitchibella.blogg.se

Välkommen till min blogg! Här kommer jag att skriva om sånt som intresserar mig: livet, foto, vänner, familj, sömnad, skriva bok, mode, hälsa, lite dagbok och annat.

Dagens horoskop

Publicerad 2012-11-11 12:08:01 i Dagbok,

 
Camila honey, there are certain things that are forbidden to you and it's those exact things that tend to pique your interest more now than ever. Your wonderful intuition can do the most unimaginable tricks possible so that you are ready to test it out on some friends. Your mischievous playfulness will bring about much humor and surprises in your day. It could be this sense of humor of yours that draws the attention of someone quiet who possesses deep feelings of emotions. This is what draws you to them so get together and let adventure enter your lives!
 
Där ser man... Gillar detta horoskop, dom stämmer ofta. Så det är roligt..
 
Vad som inte är lika roligt är att jag idag planerat att åka till mina vänner och träffa dem och deras nyfödda lilla bebis, som snart inte är så nyfödd längre.. :( Men det blev att hoppa in på jobbet istället.. Men på tisdag, då SKA jag till dem och inget hindrar mig! Punkt! Saknar er så mycket.... <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mila

Bitchibella kommer av att jag tycker det är bra att ha en viss dos av bitchighet i sig. Utan att för den delen bli elak och dryg. Men i dagens samhälle och som kvinna, är det för mig att då stå upp för sig själv och "ta ingen skit" somm Grynet sa ;) Jag gillar: sömnad, människor, att läsa böcker, musik, min söta katt, min galna familj, Ronja Rövardotter, naturen, att fotografera, kläder och smink, havet, att cykla, mysbrallor i soffan, Jack Daniels och en hel del annat...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela