bitchibella.blogg.se

Välkommen till min blogg! Här kommer jag att skriva om sånt som intresserar mig: livet, foto, vänner, familj, sömnad, skriva bok, mode, hälsa, lite dagbok och annat.

Kan inte sova

Publicerad 2012-12-16 01:56:51 i Dagbok,

Tänker på veckan som varit. Så hysterisk.. Min kära psykolog sa en gång att jag har ett sånt liv, där det alltid händer något. En del har det så. Bara att acceptera då....? Jag har känt mig stressad länge nu, jag tror där det stora problemet ligger. Började när? När min provanställning förlängdes? Då kände jag mig sjukt stressad, varje dag i två månader.. Tror inte det lagt sig än, även om jag är fastanställd nu. Om mitt privatliv stressar mig? Det tror jag inte, det har ju varit samma i trettio år.


Varför kan jag inte sova? Är ju så trött..

Hittade mitt barndomshem idag... Till salu. 1350000 kr. Eriksberg <3 Bästa tiden i mitt liv. Först bodde vi i den vänstra flygeln, sedan den högra. I stora huset bodde husbonn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mila

Bitchibella kommer av att jag tycker det är bra att ha en viss dos av bitchighet i sig. Utan att för den delen bli elak och dryg. Men i dagens samhälle och som kvinna, är det för mig att då stå upp för sig själv och "ta ingen skit" somm Grynet sa ;) Jag gillar: sömnad, människor, att läsa böcker, musik, min söta katt, min galna familj, Ronja Rövardotter, naturen, att fotografera, kläder och smink, havet, att cykla, mysbrallor i soffan, Jack Daniels och en hel del annat...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela