bitchibella.blogg.se

Välkommen till min blogg! Här kommer jag att skriva om sånt som intresserar mig: livet, foto, vänner, familj, sömnad, skriva bok, mode, hälsa, lite dagbok och annat.

God morgon

Publicerad 2012-12-18 05:39:20 i Dagbok,

Klockan ringde 4.30 och upp klev jag en halvtimma senare. Sitter här och vaknar till lite kaffe.. Jag var hos läkare igår och hon var riktigt bra, jag ville ha svar på lite frågor o för första gången på länge kände jag att det var värt de 150kr. Ja det var stress i kombo med förkylning, ingen bra kombo. Tips på hur göra med mor, visste inte man kunde göra så. Och fler bra tips.
Sen var jag på reflexologi hos Bodil, denna underbara människa. Inte fullt så smärtsamt som det brukar vara, men, så ägnade hon sig mest år mina stresspunkter. Trots att jag slutat röka fanns det besvär där kvar, jag har ju lite problem med andningen fortfarande. Jag var nära att gå in i den berömda väggen. Nosade på den.. detta var ett wake up call. Inget jag rekommenderar. Men ack så nyttigt!
När man är hos henne får man samtidigt den bästa samtalsterapin man kan få. Jag behöver inget annat. Så, återigen, jag tipsar varmt om Vårt Alternativ i Norrköping. Både för behandling och shopping ;)
Jag vet nu hur jag ska hantera på arbetssituationen och mammasituationen. Hur bra är inte det?

Nu ska jag strax göra mig i ordning. Använda mig av min nya foundation á 450kr från Lancome. Japp, det har jag köpt! Jag var värd lyx i mitt lilla ansikte och det hade absolut inget att göra med att Julia Roberts gör den reklamen. Absolut inget. Vi får se om mitt fejs glittrar lina mycket som jag gör idag. Hi hi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mila

Bitchibella kommer av att jag tycker det är bra att ha en viss dos av bitchighet i sig. Utan att för den delen bli elak och dryg. Men i dagens samhälle och som kvinna, är det för mig att då stå upp för sig själv och "ta ingen skit" somm Grynet sa ;) Jag gillar: sömnad, människor, att läsa böcker, musik, min söta katt, min galna familj, Ronja Rövardotter, naturen, att fotografera, kläder och smink, havet, att cykla, mysbrallor i soffan, Jack Daniels och en hel del annat...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela