bitchibella.blogg.se

Välkommen till min blogg! Här kommer jag att skriva om sånt som intresserar mig: livet, foto, vänner, familj, sömnad, skriva bok, mode, hälsa, lite dagbok och annat.

Sitter på mitt härliga jobb och funderar..

Publicerad 2012-09-27 17:43:00 i Dagbok,

på ALLT!
 
  • sy bebiskläder - för det kommer snart en unge och det är ju sååå roligt. Letar mönster på webben eftersom jag inte har några kvar = korkat.
  • skriva en bok? Ja men det kan jag ju, en sån där som man kan skratta mycket till och kanske fälla en lite tår av sympati eller något.. ;)
  • ska jag ha lösnaglar eller inte? Svår fråga. Skrivet med humor. *plats för skratt*
  • varför ringer inte karln tillbaka angående kattungen?? Jag vill ha svar NU!
  • hur mår egentligen min bror? Han svarar ju inte när jag ringer så det är ju svårt att veta. Din fis.
  • Saknar min unge... varje dag, varje minut.. 
  • får jag fortsätta på jobbet? Ja det verkar ju faktiskt vara så. Jag hoppas... :)
  • och sist men inte minst, varför tänker inte alla människor som jag?? Jag är ju så klok och smart.
 
 
Mina små tankar här på jobbet då. Utan inbördes ordning!!!!
 
Hej då ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mila

Bitchibella kommer av att jag tycker det är bra att ha en viss dos av bitchighet i sig. Utan att för den delen bli elak och dryg. Men i dagens samhälle och som kvinna, är det för mig att då stå upp för sig själv och "ta ingen skit" somm Grynet sa ;) Jag gillar: sömnad, människor, att läsa böcker, musik, min söta katt, min galna familj, Ronja Rövardotter, naturen, att fotografera, kläder och smink, havet, att cykla, mysbrallor i soffan, Jack Daniels och en hel del annat...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela