bitchibella.blogg.se

Välkommen till min blogg! Här kommer jag att skriva om sånt som intresserar mig: livet, foto, vänner, familj, sömnad, skriva bok, mode, hälsa, lite dagbok och annat.

Oj....

Publicerad 2012-09-24 18:09:00 i Hälsa,

Ja oj, vilken grej! Vilken smärta! Som också indikerar hur mycket skit jag har i kroppen... En hel del. Emotionellt och fysiskt intagna gifter och skit. Inte undra på att jag har sån smärta.
Allt faller liksom på plats...

Jag kan starkt rekommendera BodilVårt Alternativ här i Norrköping. Kunnig, trevlig och förbannat bra. OM man är som jag eller henne, inställd på att allt kan läkas, att fri och frisk är något man vill vara, att ha tålamod.. För det kan ta lite tid ;) Såklart! Kroppen måste hinna med och rena sig, inte kollapsa under tiden.

Efter detta gick jag i syndens tecken in på Våffelmakeriet och drack ingefärste och åt en mastodontvåffla med sylt, glass och grädde ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mila

Bitchibella kommer av att jag tycker det är bra att ha en viss dos av bitchighet i sig. Utan att för den delen bli elak och dryg. Men i dagens samhälle och som kvinna, är det för mig att då stå upp för sig själv och "ta ingen skit" somm Grynet sa ;) Jag gillar: sömnad, människor, att läsa böcker, musik, min söta katt, min galna familj, Ronja Rövardotter, naturen, att fotografera, kläder och smink, havet, att cykla, mysbrallor i soffan, Jack Daniels och en hel del annat...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela